برابر تبصره 4 ماده 2 قانون توزيع عادلانه آب رسيدگي به اعترض درخصوص قلع وقمع درصلاحيت محاكم عمومي مي باشد

تاريخ رسيدگي : 31/1/87 كلاسه پرونده : 86/11/282 شماره دادنامه : 99
مرجع رسيدگي : شعبه 11 ديوان عدالت اداري
شاكي : آقاي ميرسجاد ... فرزند سيد مرتضي با وكالت آقاي صالحي به نشاني : تهران ...
طرف شكايت : اداره آبياري شهرستان ...
موضوع شكايت و خواسته : اعتراض به تصميم خوانده راجع به قلع و قمع و تخريب ملك زراعي شاكي و جبران خسارات وارده به شرح مفاد شكايت .

گردشكار : شاكي دادخواستي بطرفيت خوانده و بخواسته فوق الذكر بديوان عمومي عدالت اداري تقديم كه پس از ثبت بكلاسه عمومي شماره 21958-20/4/86 ارجاع آن به اين شعبه و پس از انجام تبادل لوايح جلسه شعبه يازدهم به تصدي امضاء كنندگان زير تشكيل و پرونده متشكله تحت رسيدگي قرار گرفت كه با ملاحظه مندرجات دادخواست شاكي و پاسخ طرف شكايت بشماره 11-10/1/87 و محتويات پرونده ...... رسيدگي اعلام و بشرح آتي مبادرت به صدور راي مي نمايد .

 

« راي ديوان »

نظر به اينكه راي هيات عمومي ديوان عالي كشور به شماره 537-1/8/1369 ونيز تبصره 4 ماده 2 قانون توزيع عادلانه آب مصوب 1361 كه علي الاصول مرجع صالح به رسيدگي به شكايات و اعتراضات شاكي را درمورد موضوع خواسته مراجع حقوقي دادگستري مربوطه ( محل وقوع ملك ) تعيين نموده است . عليهذا اين مرجع با استناد به مستندات فوق و نيز ماده 21 آئين دادرسي ديوان عدالت اداري قرار عدم صلاحيت خود به صلاحيت و شايستگي مراجع حقوقي دادگستري شهرستان ... صادر و اعلام مي نمايد قرار صادره قطعي است دفتر با تشكيل بدلي از پرونده اصل آن به مرجع صالح ارسال گردد .

 

رئيس شعبه11ديوان عدالت اداري مستشار شعبه11ديوان عدالت اداري مستشارشعبه11ديوان عدالت اداري

سيداسماعيل حسيني شريعت فر ياور زاده

Top